Contact

Vraag en antwoord

Zoek het antwoord op uw vraag eenvoudig op!

Of zoek op onderwerp
Hoe werkt het?

Hoe vindt u een woning?

Inschrijven en inloggen

Alles over inschrijven en inloggen

Mijn gegevens wijzigen

Ander inkomen, samenwonen, scheiden?

Zoeken en reageren

Zoeken en reageren op een woningadvertentie

Ik ben kandidaat

Alles over een woningaanbieding en toewijzing

Contact

Specifieke vraag? Komt u er niet uit? Neem contact op.

Het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Neem contact op:
Vraag aan Huren in Holland Rijnland

Heeft u een vraag over de werking van deze website of over de spelregels? En vindt u het antwoord niet bij 'Vraag en antwoord'? Vul dan het contactformulier in. We reageren binnen vijf werkdagen.

Het komt voor dat woningzoekenden tijdens het activeren hun gebruikersnaam (lees: registratienummer) hebben gewijzigd. Wellicht u ook.
Door te klikken op Gebruikersnaam vergeten kunt u uw gebruikersnaam opvragen. Om uw wachtwoord te wijzigen klikt u op Wachtwoord vergeten.

Contactformulier
Vraag aan een woningcorporatie

Heeft u een vraag over Huren in Holland Rijnland? Neem dan contact op met de corporatie in uw gemeente/woonplaats. 
De gegevens van alle woningcorporaties die zijn aangesloten bij Huren in Holland Rijnland vindt u in een overzicht.

Contactgegevens woningcorporaties
Uitgeschreven?

Bent u uitgeschreven maar bent u het daarmee niet eens?

Dan kunt u een klacht indienen via dit formulier.

Bent u korter dan een jaar geleden uitgeschreven?

Dan kunt u uw inschrijving weer herstellen. U kunt inloggen met uw gegevens en vervolgens de betaling voldoen.

Heeft de uitschrijving plaatsgevonden voor 1 juli 2017?

Bent u voor 1 juli 2017 uitgeschreven als woningzoekende? Dan kunt u vanaf nu geen bezwaar meer maken, de termijn voor het indienen van een bezwaar van voor 1 juli 2017 is verlopen.