Het is belangrijk dat uw gegevens actueel zijn.
Verandert uw (e-mail-)adres, inkomen, gezinssamenstelling of iets anders? Wijzig direct uw gegevens.
Doet u dit niet, dan kan dit gevolgen hebben voor uw inschrijving en woningaanbod. U bent zelf verantwoordelijk voor de correcte gegevens op uw inschrijving.
Veelgestelde vragen over: Mijn gegevens wijzigen
Mijn gegevens zijn veranderd. Wat kan ik doen?
Kan ik met een buitenlands rekeningnummer een doorlopende machtiging afgeven?
Ik ga scheiden. Kan ik mijn kinderen bij de inschrijving meetellen?
Ik ben zwanger. Mag ik mijn kindje al meetellen?
Wij willen samen een woning huren, wat zijn de mogelijkheden?
Wat te doen bij het overlijden van een woningzoekende?
Ik wil de medeaanvrager verwijderen van de inschrijving. Hoe doe ik dat?
Kan ik mijn inschrijving splitsen?
Kan ik mijn inschrijving samenvoegen?
Mag ik mijn inschrijftijd overdragen aan iemand anders?
Ik ga tijdelijk naar het buitenland. Moet ik iets regelen voor mijn inschrijving?
Ik wil mijn achternaam aanpassen. Hoe doe ik dat?
Signalering: wat betekent dat?